Gejzer – producent polskich pomp ciepła

Przedsiębiorstwo GEJZER powstało w 1988 roku. Przez wieloletnią działalność firmy uzyskaliśmy firmę działającą na europejskim rynku. Swoją drogę zaczęliśmy od montażu instalacji centralnego ogrzewania. Doświadczenie zdobyte podczas montażu kilkuset instalacji sprawiło, że zdecydowaliśmy wykonać własny projekt urządzenia. W 2000 roku stworzyliśmy pierwszą pompę ciepła. Produkt unowocześnialiśmy do 2014 roku, gdzie został zastosowany kolorowy ekran LCD oraz połączenie do Internetu. Aktualnie tworzymy najnowszy projekt, który będzie posiadał 7 calowy wyświetlacz oraz system obsługujący urządzenie w nanosekundach. Dzięki naszym produktom klienci mają szanse zdobyć dodatkowe dofinansowanie na ekologiczne źródło ciepła. Głównym atutem pompy ciepła jest zerowa produkcja dwutlenku węgla oraz bardzo cicha praca.

Url: http://gejzer.com
Data dodania: 2018-09-07
Słowa kluczowe:Pompy Ciepła, Gruntowe pompy ciepła, Producent pomp ciepła
Link nie działa/spam ?
zamknij

Podlinkuj stronę:

Gejzer – producent polskich pomp ciepła

Oceń stronę:

Ocena: 0.0 /5 (0 głosy/ów)

Powiązanie wpisy

hotel dla psów Bydgoszcz

Witamy w hotelu dla psów Wiślana Zagroda. Oferujemy szereg usług związanych z pielęgnacją oraz opieką nad zwierzętami. Zapewniamy kompleksową, 24-godzinną opiekę nad Państwa pupilami przez cały rok. Nasz hotel dla zwierząt położony jest w Strzyżawie - cichej i spokojnej okolicy...

Data dodania: 2017-03-07   Szczegóły wpisu »

psycholog Tarnowskie Góry

Jestem magistrem psychologii o specjalności psychologia kliniczna. Podnoszę swoje kompetencje terapeutyczne na całościowym, 4-letnim szkoleniu w psychoterapii, atestowanym przez Sekcję Naukową Polskiego Towarzystwa Psychiatrycznego. Szkolę się również w Europejskim Instytucie Psychodramy....

Data dodania: 2018-03-22   Szczegóły wpisu »

muzyka na żywo Gdynia

Bez nieprzydatnych haseł – gramy live i robimy to niesamowicie. Jesteśmy pasjonatami dbającymi o własny styl. Ponad wszystko pracujemy, nad jakością-marką naszego materiału – bez tego nie pójdziemy z sali prób. Równie dobrze odnajdziemy się w roli gwiazd wieczoru, co i anonimowego...

Data dodania: 2017-05-24   Szczegóły wpisu »

planner 2018

Zaprojektowaliśmy dla Ciebie planner w prostej formie tak, aby wesprzeć Cię w zaplanowaniu dobrego, udanego dnia, niezależnie od tego czym się zajmujesz. W wersji Light naszego plannera odnajdziesz miejsce na: plan dnia, listę rzeczy do zrobienia, telefonów i maili do wykonania, to co...

Data dodania: 2018-02-15   Szczegóły wpisu »

Dojazd z lotniska w gdańsku

W luksusowych warunkach łączymy Gdański Port Lotniczy z dowolnym miejscem na terenie Trójmiasta, a nawet całej Polski. Travel Group Paweł Czeczko jest regionalnym przedsiębiorstwem obsługującym trójmiejski ruch turystyczny i transportowy. Zapewniamy odbiór z lotniska w Gdańsku lub promu...

Data dodania: 2017-05-15   Szczegóły wpisu »